App Inventor - Hangyanyomkodó

Ebben a játékban egy hangyát kell agyonnyomni, mielőtt átmenne máshova. Angol nyelvű útmutató:

(A leírás a képernyőképekkel együtt a magyar verziót felhasználva készült. Az írás pillanatában ez egy teszt szerveren elérhető: http://ai2-test.appinventor.mit.edu/?locale=hu.)

Design:

  • Screen1
    • Cím: Hangyanyomkodó
    • Képernyőirány: Portré
  • Rajz és animáció → Rajzvászon
    • Magasság: Szülő komponens kitöltése
    • Width: Szülő komponens kitöltése
  • Rajz és animáció → Szereplő: ez kerüljön bele a fenti vászonba
  • Elrendezés → Vízszintes elrendezés: ebbe kerüljön az alábbi kettő
  • Felhasználói felület → Címke
    • Név: Pontszám_Felirat
    • Szöveg: Pontszám:
  • Felhasználói felület → Címke
    • Név: Pontszám
    • Szöveg: 0
  • Felhasználói felület → Gomb
    • Név: Újraindít
    • Szöveg: Újraindít
  • Média → Hanglejátszó: ez egy nem látható komponens
  • Érzékelők → Óra
    • Időzítő intervallum: 500
hangyanyomkodo_komponensek.png

Először a hangya véletlenszerű mozgását valósítsuk meg: az időzítő hatására ugorjon a vászon véletlen helyére. Ezt követően számoljuk a pontokat, ha sikerült agyonnyomni a hangyát. Végül valósítsuk meg az újraindítás kódját. A végeredmény az alábbi:

hangyanyomkodo_kod.png

Végeredmény: Hangyanyomkodo.aia.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License