App Inventor - Hangyanyomkodó

Ebben a játékban egy hangyát kell agyonnyomni, mielőtt átmenne máshova. Angol nyelvű útmutató:

Design:

  • Screen1
    • Title: Hangyanyomkodó
    • ScreenOrientation: Portrait
  • Drawing and Animation → Canvas
    • Név: Vászon
    • Height: 350 pixels
    • Width: Fill parent
  • Drawing and Animation → ImageSprite: ez kerüljön bele a fenti vászonba
  • User Interface → Label
    • Név: Pontszám
    • Text: Pontszám: —-
  • User Interface → Button
    • Név: Újraindítt
    • Text: Újraindít
  • Media → Sound (hang): ez egy nem látható komponens
    • Név: Zaj
  • Sensors → Clock
    • Név: Időzítő
    • TimeInterval: 500
molemash-komponensek.png

Először a hangya véletlenszerű mozgását valósítjuk meg:

molemash-k%C3%B3d1.png

Következő lépés: pontszámítás, ha sikerült agyonnyomni a hangyát:

molemash-k%C3%B3d2.png

Végül az újraindít nyomógomb kódja:

molemash-k%C3%B3d3.png
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License