App Inventor - Hangyanyomkodó
Ebben a játékban egy hangyát kell agyonnyomni, mielőtt átmenne máshova. Angol nyelvű útmutató:
(A leírás a képernyőképekkel együtt a magyar verziót felhasználva készült. Az írás pillanatában ez egy teszt szerveren elérhető: http://ai2-test.appinventor.mit.edu/?locale=hu.)
Design:
- Screen1
- Cím: Hangyanyomkodó
- Képernyőirány: Portré
- Rajz és animáció → Rajzvászon
- Magasság: Szülő komponens kitöltése
- Width: Szülő komponens kitöltése
- Rajz és animáció → Szereplő: ez kerüljön bele a fenti vászonba
- Név: Hangya
- Magasság: 50 képpont
- Szélesség: 50 képpont
- Kép: keressünk az interneten egy hangyás képet (tipp: http://nobugs4u.com/wp-content/uploads/odorous-house-ant-lg.jpg), mentsük le, majd töltsük fel.
- Elrendezés → Vízszintes elrendezés: ebbe kerüljön az alábbi kettő
- Felhasználói felület → Címke
- Név: Pontszám_Felirat
- Szöveg: Pontszám:
- Felhasználói felület → Címke
- Név: Pontszám
- Szöveg: 0
- Felhasználói felület → Gomb
- Név: Újraindít
- Szöveg: Újraindít
- Média → Hanglejátszó: ez egy nem látható komponens
- Érzékelők → Óra
- Időzítő intervallum: 500
Először a hangya véletlenszerű mozgását valósítsuk meg: az időzítő hatására ugorjon a vászon véletlen helyére. Ezt követően számoljuk a pontokat, ha sikerült agyonnyomni a hangyát. Végül valósítsuk meg az újraindítás kódját. A végeredmény az alábbi:
Végeredmény: Hangyanyomkodo.aia.
oldalváltozat: 17, utoljára szerkesztve: 01 Jul 2021 08:10